בניית תוכנית עסקית

תוכנית עסקית : מטרתה להציג את העסק על כל היבטיו, את השוק בו הוא פועל, דרכי המימון בשלבי ההקמה, מתחרים פוטנציאלים , מחיר המוצר או השירות, רווח צפוי, תכנון מס ועוד .

על התוכנית לבדוק את הסיכויי להצליח בשוק תחרותי, התוכנית תכלול את כל שלבי ההיתכנות  שהעסק שלך צריך לעבור החל משוק המוצר או השירות,עבור בלקוחות וספקים ,כולל דרכי מימון ופניה לבנקים או למוסדות ממשלתיים ,כגון קרנות עידוד ממשלתיות על פי הצורך,תוכנית עסקית טובה עשויה לזהות את המכשולים הניצבים בפני העסק עוד בשלבים הראשוניים, ולמנוע טעויות שיתבררו מאוחר יותר כהרות גורל בקיצור למנוע קטסטרופה.

להכוונה ועזרה בבניית תכנית עסקית מותאמת אישית התקשרו: 050-8004-340

לאחר סיום הכנתה, תסייע התוכנית בבחינת היעדים שנחזו אל מול התוצאות בפועל.
הכנת תוכנית עסקית אינה דורשת יידע מיוחד, אולם היא דורשת עבודת הכנה והיכרות מעמיקה עם העסק החדש , על כל היבטיו ,מטרת התוכנית העסקית היא להציג את העסק החדש מכמה זוויות אפשריות ולזהות חולשות אפשריות .בעזרתה רואה החשבון מעריך את העתיד להתרחש בעסק החדש על סמך המידע שנאסף באשר למוצרים ,לשוק , למתחרים ,ליכולתנו האישית הן מהפן הניהולי מקצועי והן מהפן השיווקי לקדם את המיזם.

בניית תוכנית עסקית בליווי רואה חשבון

יחד עם זאת רואה חשבון מנוסה יכול להאיר את העתיד לבוא ולארגן בצורה חשבונאית וכלכלית את הנתונים שנאספו לכדי דוחות כספיים הברורים להבנה והניתנים למדידה,מאזן, ודוח רווח והפסד,תזרים מזומנים חזוי ,שינויים בהון עצמי חזויים,המסתמכים על ההנחות שהונחו בבסיס התוכנית העסקית .

›› עמוד ראשי 

יש מי שדואג לכם!

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: