ליווי עסקים במשבר – טיפול בעסק במשבר

טיפול וזיהוי משבר עוד קודם להיתרחשותו מהווה מהווה מהלך קריטי עבור העסק ובעליו.

כשלון בזיהוי המשבר בנקודת זמן קריטית, יכול לגרום לקריסה כוללת ולתוצאה בלתי הפיכה.

משזוהה המשבר בעסק, הטיפול בו מחייב בדרך כלל שיתוף של מספר גורמים בעלי יכולת וניסיון מקצועי בטיפול במשברים כלכליים!

התהליך כולל, הובלה מקצועית ואובייקטיבית, של אנשי מקצוע בעלי ניסיון מוכח בתחום זה, תוך התמסרות כמעט טוטאלית לטיפול במשבר האמור!

כמובן שקודם כניסה לטיפול במשבר וירידה  לקרביים של החברה יש לזהות את ההיתכנות הכלכלית של העסק/מייזם , במקרה שקיימת היתכנות כאמור הרי יש טעם להיכנס לטיפול שורש ולזהות את הגורמים המרכזיים שהביאו את העסק למצב משברי.

במקרים רבים, חברה שנקלעה לקשיים מצויה במצב בו הבנקים סגרו את הברז, הספקים איבדו את האמון והעובדים מחפשים מקום עבודה חדש.

ליווי וטיפול בעסקים במשבר – גיבוש תוכנית פעולה

המצב מחייב גיבוש תוכנית הבראה מקצועית ומדויקת, כזו שתגרום לכל הגורמים להבין שהמצב בשליטה ושהחברה/עסק/מיזם  צועדים קדימה אל אופק בטוח, מה שיביא בסוף התהליך לצמיחה מחודשת.

הכוונה היא לנסות למצוא מקורות מימון לשלב הביניים עד קבלת התמונה המלאה של העסק/מיזם  וגיבוש החלטות באשר לאופן והמשך פעילותו של העסק.

לאחר גיבוש והפעלת תוכנית הבראה ,יש לעקוב מקרוב אחר הביצועיים הכספיים של העסק/חברה/מיזם  על מנת לנסות לחזות את השיפור המתגבש, ולהגיש הצעות לתיקון.

חובה לאחר יישום תוכנית ההבראה לערוך וליישם גם תוכנית ייעול לטווח ארוך הלוקחת בחשבון, ייעדים לביצוע, מקורות מימון עצמי או חיצוני ותחזית לטווחים קצרים וארוכים.

תוכנית ייעול כאמור תבטיח כי משאביו ונכסיו של העסק מכוונים אל המטרות שהוצבו ובעצם מהווה אינדיקטור מרכזי בבחינת הביצועים הפיננסים של העסק .

ליווי עסק במשבר – על ידי רואה חשבון המתמחה בתחום

הבראת עסק מחייבת התמחות של אנשי מקצוע בעלי ניסיון מוכח בהבראת חברות ועסקים ,בפיננסים, בשיווק ומכירות, בארגון ושיטות עבודה, בניהול משא ומתן וביכולת ייצוג הולם ומשכנע מול בנקים ונושים!

יש מי שדואג לכם!

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: