רואה חשבון ברמת גן

משרד רואי חשבון ברמת גן – ניצן לזרוב

המשרד שלנו נמצא ברמת גן ומעניק מענה כולל, מקצועי ומקיף לכל צרכי החברה או העסק שלכם. שירותי ראיית החשבון וליווי פיננסי במשרדנו, כוללים את המגוון הנ"ל:

  •  פתיחת תיקים לחברות עצמאיים שותפויות ועמותות חדשים
  •  הנהלת חשבונות על פי סוג העסק (כפולה או חד צדית )
  •  עריכת שכר ומשכורות
  •  עריכת דוחות תקופתיים ושנתיים
  •  טיפול שוטף בנושאי מיסוי
  •  עריכת דוחות לעמותות ומל"כרים
  • ביקורות פנים בעמותות
  •  השתתפות בישיבות הנהלה תקופתיות וייעוץ שוטף

 

לפרטים נוספים והזמנת שירותי ראיית חשבון, צרו קשר בטלפון: 052-6693496

משרד לראיית חשבון ברמת גן

אנשים שמנהלים עסקים, בין אם מדובר על עסקים גדולים עם עשרות עובדים ובין אם מדובר על עסק פרטי קטן שכולל רק את מנהל העסק, יודעים היטב: לא קל להתמודד עם רשויות המיסים בארץ. לא אחת קורה שאנשים מסתבכים כי הם לא שילמו מיסים בזמן, העלימו מס או עשו עבירות חמורות אחרות, והאמת היא, שלעיתים זה קורה רק בגלל חוסר היכרות עם החוק.

לכן אני כאן כדי לעזור לכם, כי הניסיון שלי מוכיח שכל אדם שמנהל עסק צריך משרד רואי חשבון שאליו הוא יוכל לפנות כל עת. חשוב להבין: בהרבה מהמקרים בהחלט אפשר להתנהל לבד מול רשויות המיסים, אך אם אתם לא בקיאים בכך, לא מכירים את החוק או לא ממש טובים בבירוקרטיה, עלול להיות שתעשו הרבה טעויות מיותרות. לכן תמיד עדיף לפנות אל המומחים בתחום ואני כאן כדי לתת לכן שירות מצוין.

שירותי משרד רואה חשבון ברמת גן

משרד רואי חשבון ברמת גן שאני מנהל עוסק בראיית חשבון ובייעוץ מס כבר שנים, כך שאין זה למפתיע שאצלי תוכלי לקבל מענה בין אם את/אתה מנהלים:

  •  עסק פרטי קטן
  • חברה גדולה
  • או כל סגנון אחר של עסק


השירותים במשרד רואי חשבון ניצן לזרוב הינם מגוונים והם כוללים שירותי ייעוץ מס, שירותי ראיית חשבון לחברות ולעסקים, פתיחת תיק ברשות המיסים, הפקת דוחות רבעוניים, בקשות למענק בגין קורונה ועוד. אם יש לכם התלבטות כלשהי לגבי אופן ההתנהלות הנכונה  לגבי תשלומים שעליכם לשלם, מענקים להם אתם זכאים או מיסוי מהרשויות – המשרד שלנו הוא הכתובת הטובה ביותר באזור רמת גן ואזור גוש דן. פנו עוד היום אל משרדנו ותראו כיצד נסדר את ההתנהלות של העסק שלכם ואת ניהול החשבונות בו.

זקוקים לשירותי רואה חשבון ברמת גן? צרו קשר עם  ניצן לזרוב בטלפון : 052-6693496 

חישוב מיסוי

בנוסף , במשך הזמן פיתחתי במשרדי מודל המותאם ללקוח ולמידותיו .
מטרתו של המודל היא להביא ללקוחותיי את התוצאות  הכלכליות המקסימאליות אליהן הוא יכול לשאוף ,הן מבחינת אפשרויות המימון /בנקאי / חיצוני /אישי, והן מבחינת נטל המס עבור חברהאו עצמאי.

המודל עוזר לי ללמוד את העסק ,על סמך היכרותי ניתנות המלצותיי.
כאמור השירות הניתן על ידי משרדי הינו שירות מותאם אישית ללא קשר בגודל הלקוח.
ניסיוני המקצועי בעבר כחשב ומנהל כספים עוזר לי להבין ולראות את העסק  מנקודת מבט שלכם, מה  שמביא חזרה אליכם ערכים מוספים.

בעזרת ליווי מקצועי ונכון של רואה חשבון ברמת גן ניתן להימנע מטעויות להן, תהינה השלכות מהותיות על התקדמות והתפתחות העסק ולתוצאותיו הכספיות בהמשך. רואה חשבון מקצועי ברמת גן יכול לעזור לך להימנע מהן ולהדגיש את נקודות החוזק של העסק.

ניצן לזרוב -משרד רואי חשבון מקצועי ושירותי ייעוץ מס

שכירת שירותיו של רואה חשבון מאפשרת לשכירים או לעצמאיים לנהל את כספם באופן יעיל ומחושב יותר. בישראל ניתן למצוא אלפי רואי חשבון, שרבים מהם מציעים את שירותיהם לתושבי גוש דן המרכז.

אם אתם מחפשים רואה חשבון ברמת גן ובאזור תל אביב והמרכז, אך מתקשים למצוא איש מקצוע נוכח ריבוי רואי החשבון באזור, קבלו מספר הנחיות שיסייעו לכם.

מיסוי שכר דירה

בחירת משרד רואי חשבון  – הפרמטרים שכדאי להתייחס אליהם

  1. התעניינו בהכשרה שעבר רואה החשבון, במקום שבו הוא עשה התמחות ובניסיון שיש לו.
  2. כל המידע הזה יסייע לכם לסנן את המועמדים, ולהגיע אל זה שהותיר עליכם את הרושם הטוב ביותר מבחינת ניסיון והסמכה.
  3. הגיעו אל משרד רואה החשבון המועמד לביצוע התפקיד. סביבת העבודה של איש המקצוע יכולה במידה רבה להעיד על יכולות הסדר והארגון שלו ועל הפדנטיות שלו, תכונות שצריך להיות לכל רואה חשבון טוב.
  4. בקשו מרואה החשבון מספר שמות של ממליצים, שיכולים להעיד על השירות שלו.

    אם רואה החשבון לא יסכים לספק לכם רשימה כזו, כדאי להמשיך לחפש.

    כדאי להגיע מלכתחילה אל רואה החשבון דרך המלצה של חבר או קרוב משפחה שאתם סומכים על המילה שלו, כדי להימנע מ"נפילות".

  5. במידה ולרואה החשבון יש אתר אינטרנט, כנסו לאתר והתרשמו ממנו עד כמה שאפשר. אתר המתוחזק היטב, שנראה נעים לעין, שהוא מעוצב כהלכה ושחווית הגלישה בו היא חיובית יכול להעיד במידה רבה על הרצינות של רואה החשבון  או של יועץ המס הנ"ל מבחינה מקצועית.

בחירה בביצוע הנהלת חשבונות אינהאוס- פירושה שהמערכת החשבונאית כולה מתבצעת תוך החברה. העלות של ניהול חשבונות אינהאוס יכול לעלות יותר מניהול החשבונות באופן חיצוני על ידי רו"ח או גוף חיצוני המנהל מספר תיקי לקוחות. ניהול חשבונות בתוך העסק מאפשר למנהל החשבונות להכיר לעומק את החברה או העסק, ולהיות בקיא בכל רזי ההתנהלות, וכך  קל יותר לעיתים לקבל החלטות הנוגעות להתנהלות הפיננסית של העסק.

לרוב ממליצים לבעל עסק להפסיק להיות עוסק מורשה ולהפוך לחברה  כשהרווח  הנקי של העסק מגיע  אל מעל ל25 אלף ש"ח בחודש. כמו כן, במידה ומדובר בעסק בו יש שותפים – כדאי לו להפוך לחברה. גם עסק בו יש סיכון גבוה, יכול להנות מהפיכתו לחברה בע"מ.

רואה חשבון הינו מי שהוסמך לעסוק בראיית חשבון. רואה חשבון יתפקד גם כמבקר דוחות כספיים, ותפקידו מתן חוות דעת מקצועית לגבי הדוחות של העסבק או החברה.  רואה חשבון גם יכול לייצג את העסק מול הרשויות בתכנוני המס. לעומתו מנהל חשבונות הינו בוגרשל קורס בסיסי יותר, בו רכש יסודות בסיסיים המאפשרים לולנהל חשבונות בעסק. לרוב, מנהלי חשבונות אינם מתעסקים בייצוג העסק.

עסקים אשר חייבים בהנהלת חשבונות כפולה יהיו הנ"ל: העונה על קריטריונים יחודיים לו, בהתאם לאופי העסק וגודל המחזור השנתי. עסקים שידרשו בבדיקת האפשרות להנהלת חשבונות כפולה: 
יצרנים, סיטונאים, קמעונאים, בעל בית-ספר לנהיגה, בעל בית-ספר, סוחרי מקרקעין, סוחרי רכב, מוסכים, חקלאים, בעל תחנת דלק, סוכנות ביטוח, יהלומנים.
לכל סוג עסק בישראל מוגדרות ברשות המיסים ההוצאות וסוגי ההוצאות אשר יהיו עבור העסק שלו הוצאות מוכרות . הוצאה כלשהי יכולה להיחשב בתור הוצאה מוכרת  לעסק אחד אבל היא  לא תהייה הוצאה מוכרת לעסק אחר . הוצאות מאוד בסיסיות, אשר קשורות בקשר ישיר לתחום הליבה של העסק ומסיעות לעסק באופון ישיר לייצר הכנסה, יהיו תמיד מוכרות . אלו  הוצאות כמו פרסום אשר רלוונטיות לכל עסק, הוצאות כמו משכורות לעובדים, קבלת שירותי ייעוץ חיצוניים וכו. כל הדברים הללו מוגדרים כחיוניים לעסק וחיוניים ליצירת מחזור הכנסות בעסק.

תוכן עניינים

יש מי שדואג לכם!

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: