סוגיות המיסים

תכנון מס "אדם רשאי לנצל לטובתו כל הוראה שבדין הפוטרת אותו ממס או מקלה בו, שהרי לשם כך נוצרה  והוא, כמובן, כל עוד אינו מנסה לעוות במעשיו את כוונת המחוקק או לעשות מעשה שלא כדין כדי להיכנס לתחומי פטור או הקלה, שלא נועדו לו"

על מנת שתכנון מס יראה לגיטימי דורש מס הכנסה לראות שקיימת עסקה עם הגיון כלכלי ועסקי ברור. תקדימים שנקבעו על ידי בתי המשפט במספר מקרים ובערכאות שונות קבעו שזכותו של נישום לבצע תכנון מס שיגרום להפחתת תשלום המס,השופט שמגר קבע כי זכותם ואף חובתם של מומחים בדיני מיסים לתכנן עסקאות משפטיות כך שלא תהינה עתירות מיסים,זכותו של הנישום לבחור בדרך שתחייב אותו בנטל המס הנמוך ביותר האפשרי מבין כל הדרכים והצורות השונות לביצוע כל עסקה במסגרת החוקית.

כמו כן נקבע כי על הנישום להימנע מלבצע עסקאות מלאכותיות חסרות היגיון כלכלי על מנת להקטין את תשלומי המס,תכנון מס מותר,תכנון מס אינו יוצר אחריות פלילית,תחמון מס אסור כמובן.

חוקי המס בישראל משקפים בדרך כלל את רצונה של המדינה לעודד או להקטין פעילות מסוימת.
כך שהמדינה נותנת הטבות במס לפעילויות שהמדינה רוצה לעודד לדוגמה,לדוגמה עידוד ייצור באזורי פיתוח ,או חוקי עידוד השקעות הון ,על מסלוליו השונים.

לבירור מידע ועזרה מקצועית בסוגיית המיסים התקשרו: 052-6693496

›› קרא עוד על,הדיון בדוח השנתי המוגש למס הכנסה :

הכרת חוקי המס בישראל ופיתוח מומחיות בנושא המס חשובה כשירות לבעלי העסקים ולחברות,בבואם לקבל החלטות עסקיות כאלה ואחרות,הנני עומד לרשות לקוחותיי בבחינת כל סוגיה שיש לה או יהיו לה השלכות מס ואציג פתרונות יצירתיים לפתרון הסוגיה במס הנמוך ביותר האפשרי .

›› עמוד ראשי 

יש מי שדואג לכם!

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: