החזרי מס -כיצד ניתן לעשות בצורה נכונה

אנשים רבים לא יודעים כי נגבה מהם מס עודף במהלך השנים ואם הם לא מבצעים בדיקה כדי לראות האם הם זכאים להחזרים בשל שלל סיבות הם משלמים מס מיותר סתם.
החזרי מס הם למעשה החזרים כספיים עבור מס שנגבה ללא צורך, מדוע מס הכנסה גובה מיסי עודף ? לפעמים לאדם משתנה המצב הכלכלי, לפעמים הוא לא מודע לכך שאם הוא מבצע הליך פשוט כמו החלפת מקום עבודה הוא למעשה משלם מס עודף ולכן הוא יכול לגשת למס הכנסה ולבקש את הכספים הללו חזרה, להליך כזה קוראים החזרי מס.
החזרי מס הם לעובדים שכירים ויש חברות שעוסקות בתחום זה, מטרת חברות אלו היא לבדוק זכאות של אדם לקבל החזרי מס, במרבית המקרים מתגלים החזרי מס בשווי של מאות ואף אלפי שקלים.
בהליך פשוט של בדיקה חישובית יכול אדם לדעת האם הוא זכאי לקבל החזרי מס או לא, החברות המדוברות הן חברות שמבצעות בדיקה כזו וגם מגישות את המסמכים הנדרשים לרשויות המס.

מדוע מס הכנסה לא מבצע החזרי מס באופן עצמאי ?

אין תשובה ברורה לסוגיה זו כי למעשה מדובר בשינויים אינדיבידואלים שמתרחשים אצל הפרט ומס הכנסה אינו מבצע מעקב אחר כל אדם ואדם במהלך שנות חייו, מבחינת רשויות המס מי שאינו מוודא את זכאותו לקבל החזרי מס למעשה מפסיד אותה ועל כן יש חשיבות גדולה לבדיקת זכאות אחת לכמה שנים.

כמו כן ישנם רואי חשבון המומחים לבדיקת זכאות לקבלת הקלות מס -ביחוד לתושבי הצפון והדרום, ישובי ספר, בעלי מוגבלויות ועוד. משרדנו מבצע בדיקת זכאות להחזר מס לאלו אשר שילמו מס עודף.

יש מי שדואג לכם!

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: