רואה חשבון לעוסק מורשה

כאשר איש מקצוע עצמאי בוחר לפתוח עסק חדש, עומדות בפניו כמה אופציות: להיות עוסק פטור או עוסק מורשה. הבחירה אינה תלויה בו, אלא בסכום הממוצע אותו הוא צפוי להכניס בשנה. אם מדובר בסכום נמוך יחסית, ניתן להירשם בתור עוסק פטור אשר פטור מתשלום מע"מ עבור עבודתו. אך אם מדובר בסכום גבוה, יש צורך להירשם בתור עוסק מורשה. חוקי המיסוי החלים על עוסק מורשה הם שונים בתכלית מעוסק פטור.

להזמנת שירותי ראיית חשבון וייעוץ פיננסי לעוסקים מורשים, התקשרו: 050-8004-340

 

אם העסק של גדל ואתה כבר לא עוסק פטור, רואה חשבון לעוסק מורשה ידע לטפל עבורך במעבר מעוסק פטור לעוסק מורשה בקלות וביעילות. רואה חשבון לעוסק מורשה מתמחה בהתנהלות נכונה ואפקטיבית מול רשויות המסים, ויחסוך מכם בעיות בהווה ובעיקר בעתיד. רבים חושבים כי אם הם בעלי עסק קטן הם יכולים לנהל בעצמם את הכספים ולהתנהל לבד מול רשויות המס, אך זוהי טעות יסודית מאחר ואם הם לא רואה חשבון לעוסק מורשה הם לא מכירים את כל החוקים והנהלים ועשויים לעשות טעויות אשר ישלמו עליהם ביוקר בהמשך הדרך.

רואה חשבון לעוסק מורשה לא מקצר תהליכים ויתן לך את כל השירותים שצריך עוסק מורשה על מנת לפתוח תיק במס הכנסה והתנהלות שוטפת מול רשויות המיסים, ניהול דוחות כספיים תקופתיים ועוד.

ניצן לזרוב – משרד רואי חשבון לעוסק מורשה ובעלי עסק

זקוקים לשירותים מקצועים ומקיפים של רואה חשבון המתמחה בסיעו לעוסק מורשה לפתיחת עסק או בניהול עסק קיים? פנו עוד היום לרואה חשבון ניצן לזרוב לפרטים נוספים.

נשמח לעזור בייעוץ  ובהכוונה מקצועית לעוסקים מורשים או כל עסק אחר. 

התקשרו: 050-8004-340

 

יש מי שדואג לכם!

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: