בקרה פנימית – בידוק פנימי לעסק

אחת המטרות של כל עסק, ולא משנה גודלו של העסק,היא להקטין עד למינימום האפשרי את גורמי הסיכון הנשלטים על ידו,הקטנת הסיכונים נעשית דרך המערכות החשבונאיות והתפעוליות אותם מפעיל העסק,כאשר המטרה היא ביצוע פעולות הבקרה בעסק בצורה שוטפת ויום יומית בפעילותו.

בקרה פנימית: היא כל השיטות והאמצעים הקיימים במבוקר, שאומצו במסגרת הגוף המבוקר, כדי להבטיח את שלמות נכסיו,את הנכונות והאמינות של הנתונים החשבונאיים, ואת השמירה על ביצוע ההוראות שקבעה ההנהלה. להזמנת ביקורת פנימית לחברה, מוסד או לעסק – פנו אלינו ונשמח לסייע: 050-8004-340

בקרה פנימית לעסק מתחלקת לשניים:

  • בידוק פנימי
  • ביקורת פנימית

בידוק פנימי – בדיקה שגרתית של עסקאות יומיות המופעלת באופן שוטף כך שתוצאות עובד אחד מאומתות באופן בלתי תלוי על ידי עובד אחר ,

ביקורת פנימית – פעולת ביקורת עצמאית בתוך העסק כשרות מנהלי,שמטרתה מתבטאת בסקר והערכה של נאותות הפעולות החשבונאיות, הכספיות וכן פעולות עיסקיות אחרות .

הערכת שווי חברה

כל ארגון יכול באמצעות הכלים הקיימים ברשותו המופעלים על-ידו ליצור  מערכת בקרה פנימית הפועלת בצורה אפקטיבית. הרכב בקרות יעיל ועקבי ישחרר לארגון משאבים המאפשרי רווחה וניהול נכון יותר.

השימוש בבקרות הפנימיות מתחלק לשניים בדרך כלל אם כי ניתן לכלול גם יותר

  1. בקרות מונעות /אוטומטיות
  2. בקרות מגלות/ידניות שימוש בטכניקות חכמות למניעה וגילוי ובחירה חכמה של המדגמים הנבדקים ,תביא לתוצאה אפקטיבית של מערכת בקרה פנימית וללא השקעת משאבים מוגזמים .

 

סט נהלי בקרה פנימית יעילים יוצרים מערכת בקרה פנימית אפקטיבית. מערכת כזו היא רכיב חיוני בניהול כל עסק ומהווה את הבסיס לניהול ותיפעולו התקין.שימוש נכון בהרכב בקרות יעיל ועקבי נותן מענה דיווחי ותפעולי,מערכת בקרה פנימית איתנה חיונית להשגת יעדי העסק, ובכללם יעדי הרווחיות והמהימנות של מערכת הדיווח הפיננסית והניהולית .

בקרה פנימית  על ידי רואה חשבון מומחה- בידוק פנימי לעסק

מערכת יעילה ואמינה אשר מבצעת בידוק פנימי מקיף, תפחית את הסיכון בעסק או בחברה שלכם להפסדים בלתי צפויים ולאירועים אשר עלולים להסב נזקים .

בדיקת נאותות

יש מי שדואג לכם!

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: